بهانه زندگی

فرش اتاق جیگرم

1390/10/6 10:28
نویسنده : نفیسه
652 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب بابام یه سی دی آورده بودند و از من خواستند تا ببینم و از بین فرشهاش یه مدل فرش برای اتاق نی نی مون انتخاب کنم . هم ذوق زده شده بودم هم یه جورایی ناراحت . ذوق زده از اینکه این بلا هنوز نیومده پدرجونش به فکر فرش اتاقشه و از طرفی چرا هنوز نیومده و مامانشو خوشحال نمی کنه .

با نظر همه یه مدل پسندیدم و سفارش دادم. انشاء الله وقتی اومد و اتاقشو درست کردم عکسشو واستون می گذارم .

بی صبرانه منتظرتم . . . صحیح و سالم و صالح و خوش قدم باشی . انشاءالله

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان عسل
6 دی 90 10:38
ايشالا به سلامتي به دنيا بياد


مرسی عزیزم که به وبلاگ بهانه زندگی من سر زدی . عاشق عسلت شدم خدا براتون نگهش داره .
خاله فهیمه
14 دی 90 11:01
الهی خاله قربون تو بره با اون فرش خوشکلت(هنوز ندیدم ولی مامانت خیلی باسلیقس حتما فرش خوشکلی انتخاب کرده)


خدا نکنه خاله فهیمه جون . برام دعا کن