بهانه زندگی

آزمایش علی

1390/10/6 10:19
نویسنده : نفیسه
595 بازدید
اشتراک گذاری

تو گیر و دار اثاث کشی من نوبت از دکترم گرفتم . وقتی فهمید هنوز باردار نشدم برای شوشو آزمایش نوشت و ما هم که هر دو عجله داشتیم همون هفته آزمایش را گرفتیم و جوابشو بردم پیش خانم دکتر و همون طور که حدس می زد تو آزمایش یک مورد غیر نرمال مشاهده شد که گفت با ویتامین ای حل شدنیه و قرار شده تا دو ماه دیگه اگه باردار نشدم برم پیشش .

برام دعا کنید تا هر چه زودتر خدا یه نی نی سالم و باقدم و کرم بهمون بده . تو این هفته یه شب خواب دیدم نی نی دار شده بودم و برای اولین بار دادندش بهم که شیرش بدم و از بس شیرم زیاد بود دور دهنش می ریخت و بهش می گفتم بخور که داره از دستت می ره از اون شب خیلی دیگه مشتاقتر شدم و دلم می خواد تو بغلم بگیرمش .

عزیز دلم زودتر بیا و چشم من و بابایی را روشن کن .......

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)