بهانه زندگی

نی نی خوب

1390/11/13 8:59
نویسنده : نفیسه
758 بازدید
اشتراک گذاری

سلام . دو روز پیش با علی رفتیم پیش دکترم چون قرار بود سونو را نشونش بدم . اول از همه حالمو پرسید و بعد تا سونو رو دید گفت به به چه بچه ی خوبی همه چیز عالیه . این اولین باری بود که کسی از نی نی مون تعریف کرد و احساس خیلی جالبی بهم دست داد . البته به خاطر فشارهایی که این مامان بی ملاحظه سر خودش آورده هنوز یه مقداری لکه خون پشت جفت مونده که باید شیاف استفاده کنم تا اون هم بهتر بشه .

استراحت نسبی تجویز کرد و دستور خاصی فعلاً تا یک ماه دیگه برای غذا و طرز خوابیدنم ندارم . فقط باید خوردن مایعات را کم کنم و غذاهایی دریایی هم تا سه ماهم تمام بشه مصرف نکنم چون جیوه برای رشد مغز کوچول ضرر داره .

از ویارم که براش گفتم گفت خدا را شکر چون جدیداً ثابت شده اونایی که ویار بیشتری دارند ضریب هوشی بچه هاشون بالاتره . و جالب اینکه علی همون موقع رو کرده به من میگه انگار ویار تو پس کمه!!!

بله دیگه مامانی اینقدر اذیت بشه تا به به گلش باهوش و زرنگ باشه ؟!

اشکال نداره گلکم به خاطر موفقیت و پیشرفت تو هر چیزی را مامان به جون می خره فقط تو سالم و شاد و خوشحال باش خوشگلم .

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

شادی
14 بهمن 90 14:13
عزیزم خیلی مواظب خودت و نی نی باش و حسابی استراحت کن من هم خیلی بد ویار بودم ولی الان خیلی بهترم انشالله که نی نی ات حسابی باهوش و ناز میشه

ممنون عزیزم ، خوشحال شدم که بهم سر زدی